Spørsmål og svar

Jeg har helseforsikring. Hvordan går jeg fram?
Vi har samarbeidsavtale med de fleste forsikringer. Du kan går fram på to forskjellige måter. Du kan legge ut for alle behandlinger og få det refundert av din helseforsikring eller kontakte din helseforsikring for å registrere saken din først.

Hvor mange behandlinger trenger jeg for min plage?
Etter første behandling kan din behandler anslå en prognose (god/middels/dårlig), hyppighet (hvor ofte) og et ca. antall behandlinger for ditt problem.

Arbeider du f.eks. statisk foran PC, som montør eller rørlegger kan du med tiden få tilbake plagen du kom for. Disse faktorene kaller vi predisponerende faktorer. De vil med tiden kunne dra deg tilbake mot ”problemet” dersom du ikke er flink til å forebygge. Dårlig håndtering av stress er at annet eksempel.

Hva betyr forebyggende behandling?
Forebyggende behandling er at du sammen med din behandler finner ut hvor hyppig du trenger behandling før plagen din kommer tilbake/holde det i ”sjakk”. Altså din behandler forebygger ved å behandle områdene i kroppen som har blitt påvirket av de predisponerende faktorene. I tillegg inngår oppdatert treningsprogram og veiledning.

Hvordan endrer/avbestiller jeg timen min?
Avbestilling kan gjøres online eller per telefon 24 timer før avtale. Er det mindre enn 24 timer til avtalen betales et gebyr på kr 150,-.

Kan vi nåes på telefon?
Du kan ringte oss på 48393921 (tast 3) så vil du bli ringt opp.

Har dere rett til å sykmelde, henvise til spesialist og bildediagnostikk?
Ja. Kiropraktoren vår kan dette.

Tilbyr dere bedriftsbehandling?
Ja. Kontakt oss per e-post.

Selger dere gavekort?
Ja. Trykk her.